پول عملیات‌های نظامی ولایت فاریاب بنام روغنیات،گلوله و… به جیب کی ‌می‌رود؟

مقام های نظامی در ولایت فاریاب با راه اندازی عملیات های تحت نام پاکسازی شاهراه نمبر یک این ولایت با دادن ارقام درشتی از مصارف جنگی و اعاشوی از وزارت های امنیتی بهره کشی می‌کنند.

محمدطاهر رحمانی ریس شورای ولایتی فاریاب به بیان این مطلب به خبرگزاری خاورمیانه می‌گوید، مسئولان در اداره پولیس و واحد اردوی ملی در این ولایت از بهر این‌که از مصارف جنگ به نام های روغنیات، گلوله و اعاشه سربازان بهره گیری شخصی نمایند، عملیات های نمادین و بی نتیجه را از بهر پاکسازی شاهراه نمبر یک این ولایت از وجود طالبان مسلح راه اندازی می نمایند.

آقای رحمانی می گوید، عملیات نظامیان که بیش از دو ماه بدینسو بخاطر آزاد سازی شاهراه نمبر یک این ولایت راه اندازی شده است؛ نتیجه‌ی به همراه ندارد.

وی می‌گوید، نزدیک به یک سال است که طالبان مسلح در بخش های بزرگ این شاهراه حضور دارند و وسایط نظامی و افراد دولتی نمی توانند از آن رفت و آمد نمایند.

در این حال کریم یورش سخنگوی پولیس فاریاب می‌گوید، هم اکنون در این مسیر عملیات پاکسازی ادامه دارد و شماری از قریه ها نیز پاکسازی گردیده است.

سخنگوی پولیس فاریاب می گوید، اکنون این شاهراه باز است و هر از گاهی مخالفان مسلح دولت از راه دور آن را تهدید می نمایند.

بر اساس معلومات اعضای شورای ولایتی فاریاب قطار نظامیان که به هدف پاکسازی این شاهراه رفته اند از سمت مزار شریف در منطقه جنگل و از سمت شهر میمنه در جمعه بازار متوقف استند.

محراب الدین ابراهیمی-خبرنگار زون شمال

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *