پولیس کابل: از موتر و سلاح های فاقد اسناد استفاده نشود

فرماندهی پولیس کابل با نشر بیانیه ای از عموم شهروندان شهر کابل خواست که از موترهای شیشه دودی و فاقد اسناد و همچنین سلاح های بدون مجوزاستفاده نکنند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، پولیس کابل کرده از آنجایکه در آستانه روزهای خجسته عید سعید فطر قرار داریم به منظور تامین امنیت هرچه بیشتر شهروندان کابل، برنامه های امنیتی روی دست است تا خانواده ها در فضاء صلح و خوشی عید را سپری کنند.

فرماندهی پولیس کابل تاکید کرده مراعت نمودن نکات ذیل از سوی شهروندان در راستای داشتن امنیت مطمئن ضروری پنداشته میشود عبارت است:

قسمیکه شهروندان کابل میداند وقوع اکثر جرایم جنایی با استفاده از واسطه های شیشه دودی، بدون پلیت وفاقد اسناد قانونی و به وسیله سلاح بدون مجوز قانونی صورت می گیرد.

به سلسله راه اندازی عملیات های قبلی در راستای از بین بردن موارد فوق یک بار دیگر پولیس کابل به آنعده از شهروندان که در موارد یاد شده دخیل اند می رساند که توصل و تکرار به موارد ذکر شده خلاف قانون بوده وشامل قضایایی جرمی پنداشته می شود.

پولیس کابل به گونه جدی خود را مصمم میداند تا به قضایای فوق رسیدگی نموده در صورت تکرار آن با متخلفین در چارچوب قانون برخورد جدی صورت گرفته واسطه ها و اسلحه بدون مجوز شان ضبط میشود.

فرماندهی پولیس کابل از تمامی شهروندان خواسته است تا در موفقیت این امر مهم پولیس ملی را کمک و یاری رسانیده و هنگام ضرورت به نزدیکترین  پوسته امنیتی پولیس ویا هم به شماره های ۱۱۹ و ۱۰۰ پولیس در تماس شوند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *