پرونده قاتلین «مهسا» به لوی سارنوالی رسید

دادستانی کل می گوید که پرونده اختطاف و قتل مهسا بعد از بررسی از سوی نهادهای کشفی و امنیتی به این اداره رسیده و تحقیقات آنها نیز آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، دادستانی کل می گوید که این پرونده امروز (۲۶حوت) در اختیار آنها قرار گرفته با تعیین یک کمیته، این جنایت با سرعت و دقت، مطابق قوانین نافذ بررسی شده و با رعایت عدالت و انصاف تصمیم گرفته می شود.

در خبرنامه لوی سارنوالی آمده است که این پرونده، به گونۀ قاطعانه و بر بنیاد قوانین نافذ افغانستان بررسی شده و ارتکاب چنین جنایات برای آنها غیر قابل تحمل است.

دادستانی کل تاکید می کند که فرهنگ «معافیت» در برابر عاملان اختطاف و قتل «مهسا» پایان یافته دانسته شده و بر تطبیق قانون تأکید می شود.

این نهاد اظهار داشت که تصامیم اتخاذ شده در پیوند به این قضیه‌ با مردم شریک می شود.

«مهسا» دختر شش ساله، چند روز قبل از منطقه ۳۱۵ خیرخانه از سوی آدم ربایان اختطاف شده بود و زمانیکه ربایندگان پولی را که در مقابل رهایی او درخواست کرده بودند، دریافت نکردند؛ این کودک را به شکل فجیعی به قتل رساندند.

این قتل با واکنش مردم و شهروندان کشور همراه بوده و کاربران صفحات اجتماعی با راه اندازی کمپاین «#قاتلین_مهسا_را_اعدام_کنید»، خواهان اعدام قاتلین این دختر شش ساله شدند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *