پیروزی های روسیه علیه داعش خشم آمریکا را برانگخیت

IMAGE635410195597880653دستاوردها و موفقیت های مقابله با تروریسم روسیه در سوریه خشم و عصبانیت آمریکا را در پی داشته است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، روزنامه اتریشی کانترا با اشاره به تلاش آمریکا درحمایت از گروههای شبه نظامی برای سرنگونی دولت بشار اسد در سوریه نوشت، دستگاههای امنیتی و دولت آمریکا در راستای تلاش برای بی ثبات یا سرنگون کردن دولت سوریه به آموزش نظامی، حمایت های نظامی و تسلیحاتی شبه نظامیان النصره، ارتش آزاد سوریه و دیگر گروههای شبه نظامی مخالف دولت سوریه اقدام می کنند.

این نشریه اتریشی نوشت، واشنگتن تلاش می کند با هدف ظاهری نابودی گروه تروریستی داعش، تبلیغات رسانه ای گسترده ای علیه مسکو راه اندازی کند.

مجله کانترا ادعاهای مربوط به اینکه روسیه تنها کشوری است که سوریه رسما در چارچوب مبارزه با تروریسم با آن همکاری می کند را رد کرد و اینگونه اظهارات را بی معنا توصیف کرد.

براساس گزارش کانترا،روسیه ظرف ۴ روز توانست با انتقال جنگنده ، بالگرد و نیروهای انسانی به پایگاهی در سوریه اهداف و مواضع شبه نظامیان داعش را مورد هدف قرار دهد.

این نشریه اتریشی افزود، در خلال سه هفته گروه تروریستی داعش نابود شد. ادامه عملیات بمباران مواضع داعش با هدف پاکسازی شبه نظامیان تروریست از مناطق ساحلی است.

روسیه و سوریه اکنون می توانند با گروههای مخالف و با حضور ناظران بین المللی گفتگو کنند در حالیکه آمریکا همچنان نظاره گر فعالیت های شبه نظامیان در سوریه است.

کنترا نوشت، پوتین بر خلاف اوباما چهره خود را با حمایت از دموکراسی و صداقت سیاسی اثبات کرد.

Author

About Author