پخش پیامهای بازرگانی از آدرس های مجهول در تلویزیونها

مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت افغانستان از ارگانهای عدلی و بخصوص دادستانی کل کشور خواسته است، رسانه های تصویری که با پخش پیامهای بازرگانی از آدرس های مجهول مبادرت می ورزند با آنان برخورد قانونی نماید.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، طوریکه به مشاهده میرسد دراین اواخر شماری از رسانه های تصویری پیامهای تجارتی را از آدرس های مجهول به نشر می رسانند که حاوی مطالب مرتبط به امضای قرارداد امنیتی میان افغانستان با جانب حکومت ایالات متحده امریکا میباشد.

براساس خبرنامه مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت، در این پیامها به نظریات و نقل قولهای شماری از افراد مجهول الهویت مبنی بر اینکه باید قرار داد امنیتی از جانب رئیس جمهورکرز به امضا برسد اتکا صورت میگیرد، که این نظریات به هیچ صورت از خواستهای مشروع مردم افغانستان نمایندگی کرده نمیتوانند و میتوان آنرا پروپاگندی که اهداف یک جانبه را دنبال مینماید، خواند.

در این خبرنامه تاکید شده که از نام لویه جرگه که یک حرکت مهم ملی و مردمی افغانستان است، غرض اهداف سیاسی مشخص سوء استفاده صورت میگیرد و تحت نام اعلانات تجارتی بدون داشتن آدرس مشخص نشر میشوند.

مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت از ارگانهای عدلی کشور بخصوص مقام دادستانی کل کشور( لوی څارنوالی) خواسته تا موضوع را جهت یافتن حقایق تحت پیگرد قانونی قرار بدهد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *