پا فشاری سنای امریکا برای جنگ با ایران

یک فعال امریکایی، “یهودیان” طرفدار اسرائیل در داخل امریکا را عامل سیاست تهاجمی سنا بر ضد ایران دانسته است

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، بروس کمپبل از فعالان وب‌سایت حزب دفاعی امریکا، گفته است که لایحه تحریم‌های جدید که تقریبا از حمایت ۶۰ سناتور امریکا برخوردار است مقدمه‌ جنگ و درصدد ویران کردن یک کشور صلح‌جوی دیگر مثل ایران است.

کمپبل افزود : یهودیان در امریکا می‌گویند که یک اقلیت کوچک هستند، تنها حدود ۲ درصد،  با این وجود آنها قادرند در میانه مذاکرات، ۶۰ درصد سنای امریکا را در مورد یک مسئله مهم مثل مانور ارتش امریکا برای حمله به ایران کنترل کنند.

وی با اشاره به جنگ‌های امریکا بر ضد عراق در سال‌های ۱۹۹۱ و ۲۰۰۳ تصریح کرد لابی‌های طرفدار اسرائیل در امریکا نظیر آیپک در قبال عراق نیز سیاست مشابهی داشتند، هر چند تهاجم تحت رهبری امریکا به عراق در سال ۲۰۰۳ به سرنگونی صدام حسین، دیکتاتور سابق این کشور از قدرت انجامید اما به کشته شدن بیش از یک میلیون عراقی نیز منجر شد.

کمپبل افزود: این یهودیان کل کنگره امریکا را مضحکه کرده‌اند اما هیچ کس نمی‌تواند به این هیولای فرانکشتاین بخندد، این هیولا میلیون‌ها نفر از مردم عادی و بی‌گناه را در سراسر جهان به کام مرگ کشیده است، از سال ۱۹۹۱ تاکنون تنها در عراق بیش از ۲ میلیون نفر کشته شده‌اند.

وی با اشاره به این که کنگره امریکا مدت جدیدی است که تحت کنترل لابی‌های طرفدار اسرائیل قرار دارد خاطرنشان کرد: امریکا یک مشکل یهودی دارد، این لابی‌ها در حال حاضر برای جنگی دیگر در خاورمیانه که این بار بر ضد ایران است اعمال فشار می‌کنند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *