پایان کار داعش نزدیک است!!

56795bde7af067.31266044بعد از سخنرانی اوباما و تاکید به نابودی داعش و همچنین اذعان مقامات اروپایی به شدت دادن حملات نظامی به داعش می توان نتیجه گرفت که نبرد همه جانبه علیه تروریستان داعش برگ برنده نامزدهای دو حزب جمهوریخواه و دومکرات ایالت متحده خواهد بود.

و از همه مهمتر اینکه ماموریت بدنام کردن اسلام توسط داعش خاتمه یافته است و این رویه به مهره دیگری یعنی گروه های تروریست میانه رو نظیر ارتش آزاد سوریه و احزاب عراقی نزدیک به آمریکا واگذار خواهد شد.

بدین ترتیب پایان کار داعش نزدیک است.

با پایان گرفتن ماموریت نانوشته محوله های بیگانه به داعش دربه آشوب کشیدن خاورمیانه و همچنین ایجاد کینه های عمیق میان قومیت ها و مذاهب و گسترش روح فرقه گرایی و تجزیه طلبی در منطقه ، پروژه بعدی غربیها قربانی کردن داعش به عنوان تنها نماد و مظهر تروریسم  است.

این موضوع میتواند برگ برنده دمکراتها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هم باشد .

انچه از این به بعد شاهد خواهیم بود شدت گرفتن حملات هوایی و همزمان پشتیبانی همه جانبه از کردها و سایر گروهها بر علیه داعش تا نابودی آنها در عراق و سوریه است .

به طور حتمی  در آینده گروه تروریستی ارتش آزاد سوریه را به عنوان گروهی به اصطلاح میانه رو و معتدل به زعم بیگانه ها که از نظر افکار عمومی غرب وجهه بهتری دارند به شدت تقویت و تجهیز خواهد شد.

در مجموع آنچه در آینده تاریخ قضاوت خواهد کرد، نوکر صفتی برخی دول عربی از جمله سعودی در برآورده شدن نیات شیطانی آمریکا در خاورمیانه خواهد بود‌.

سعودیها و قطریها در این چند سال به شدت از تروریسم منطقه از جمله گروه داعش و گروههای تروریستی همچون النصره سوریه و ارتش ازاد حمایت کردند و باعث ایجاد اختلاف قومیتی و ویرانی سوریه شدند.

حتم بدانید مردم سوریه و عراق از حامیان تروریسم به بدی یاد خواهند کرد‌.

Author

About Author