پاکستان: ما آمریکا را در جنگ دروغین با تروریسم در افغانستان همراهی کردیم

وزیر امور خارجه پاکستان با دروغین خواندن جنگ آمریکا با تروریسم در افغانستان تصریح کرد همراهی ما با آمریکا در این جنگ اشتباه بود.

به‌ گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از اکسپرس نیوز، خواجه آصف وزیر امور خارجه پاکستان با انتقاد از سیاست‌های کاخ سفید در قبال کشورش تاکید کرد اتهام‌های اخیر ترامپ به پاکستان نشانه نیت سوء آمریکا است.

آصف با بیان اینکه تنش‌ها میان پاکستان و آمریکا بالا رفته افزود: سران واشنگتن با قرار دادن نام کشور ما به فهرست سیاه این امکان را ایجاد کرد که از تمام سلاح‌های خود علیه پاکستان استفاده کنند.

به باور آصف مشکلات ایجاد شده میان پاکستان و آمریکا از سوی دولتمردان هند طراحی شده است و دهلی در هرگونه دسیسه علیه پاکستان دخیل است.

وی افزود: همراهی ما با آمریکا در جنگ دروغین با تروریسم کاملا غلط بود و در اصل ما داشتیم برای آمریکا می‌جنگیدیم نه اینکه جهاد در راه خدا باشد.

آصف تصریح کرد: آمریکا به دنبال این است که گناه خود را در شکست با جنگ دروغین علیه تروریسم در افغانستان، به گردن پاکستان بی‌اندازد.

وی اضافه کرد: سیاست آمریکا در قبال افغانستان همیشه در حال تغییر است و اینک آنها با افزایش نظامیان خود، قصد ماندن در افغانستان را دارند.

روابط میان آمریکا و پاکستان طی ماه‌های اخیر به شدت دچار تنش شده و کاخ سفید قصد دارد پاکستان را مقصر شکست خود در جنگ افغانستان بداند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *