پاکستان به دنبال برقراری صلح و ثبات در افغانستان است

وزارت امورخارجه پاکستان اعلام کرده است که پاکستان به دنبال برقراری صلح و ثبات در افغانستان است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مقامات پاکستان در دیدار با نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور افغانستان تاکید کرده اند که پاکستان پس از سال ۲۰۱۴ در مسائل مختلف از سازمان ملل در افغانستان حمایت می‌کنند.

جان کوبیس، نماینده پیشین دبیرکل سازمان ملل متحد در امور افغانستان در سفر به اسلام آباد، با گروهی از مشاوران و مقامات وزارت امور خارجه پاکستان دیدار کرده است.

وزارت امورخارجه پاکستان با نشر خبرنامه‌ای اعلام کرد که محوریت دیدار “جان کوبیس” با مقامات وزارت خارجه پاکستان را بررسی آخرین تحولات افغانستان و روابط کابل- اسلام‌آباد تشکیل میداد.

گفتنی است که سفر جان کوبیس، نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور افغانستان به پاکستان برای دومین بار در سه ماه گذشته صورت می‌گیرد.

بر اساس خبرنامه، در این دیدار این موضوع به اطلاع کوبیس رسانده شد که پاکستان به دنبال برقراری صلح و ثبات در افغانستان است.

گفتنی است که آقای جان کوبیس تا یک ماه قبل به عنوان نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور افغانستان ایفای وظیفه می کرد اما “بان کی مون” دبیر کل سازمان ملل متحد اخیرا “نیکلاس هیسم” را به عنوان نماینده جدید این سازمان در امور افغانستان منصوب کرده است .

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *