پاکستان از تروریستان داخلی اش ضربه خورد

رئیس اجرائیه حکومت وحدت ملی با اشاره به حملات اخیر در پاکستان اظهار داشت که طراحان و عاملان این حملات در داخل پاکستان تولد شده و رشد کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، داکتر عبدالله عبدالله، در نشست امروز (۲حوت) شورای وزیران اظهار داشت که اتهامات وارده از سوی پاکستان مبنی بر پناه دادن به تروریستان در خاک کشور، هیچ بنیادی ندارد.

رئیس اجرائیه اظهار داشت که گروه های تروریستی ای که پاکستان را مورد حمله قرار داده و می دهند، در داخل آن کشور متولد شده  اند.

به گفته وی، هر کشوری که در مورد تفکیک تروریزم دچار اشتباه شده بود، حالا نتیجه اشتباه خود را دیده و باید پی ببرد که تروریزم خوب و بد وجود ندارد.

بر اساس اظهارات عبدالله، اگر ادعایی از سوی پاکستان مبنی بر جا گرفتن تروریستان در خاک افغانستان شده باشد، مربوط به مناطقی می شود که تحت کنترول طالبان مسلح با حمایت پاکستان است.

رئیس اجرائیه تاکید کرد که موقف افغانستان در مورد مبارزه با ترویزم هیچ تفاوتی نکرده و این کشور قربانی اول مبارزه با تروریزم است.

این اظهارات در حالی مطرح می شوند که بعد از حملات انتحاری و انفجاری در برخی از شهرهای پاکستان، اسلام آباد ادعا کرده بود که این حملات از سوی تروریستان در خاک افغانستان طراحی شده است.

ادعایی که بارها از سوی دولت کابل رد شده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *