ولسوالی گرزیوان در آستانه سقوط

مقام های محلی ولسوالی گرزیوان فاریاب در تماسی میگویند بعد از سقوط ولسوالی بلچراغ فاریاب نگرانی از خطر سقوط ولسوالی گرزیوان فاریاب وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری خاور میانه: ملافیض الله ولسوال ولسوالی گرزیوان فاریاب طی تماسی میگوید، حدود ۴۰۰۰ تن افراد گروه تروریستی طالبان از چندین ولایت در قریه های نزدیک ولسوالی گرزیوان تجمع کرده اند به احتمال زیاد  این ولسوالی را نیز سقوط میدهند.

ولسوال گرزیوان با انتقاد از حکومت میگوید هیچ اقدامی برای نجات شان نشده است و بار ها شکایت و مشکلات شان را به گوش مسئولین رسانده اند اما هنوز کمکی به ایشان صورت نگرفته است.

ملا فیض الله اضافه میکند که حدود ۱۰۰ تن از نیروهای امنیتی و خیزش های مردمی در این ولسوالی جابجا هستند اگر اقدامی برای نجات شان روی دست گرفته نشود فاجعه انسانی به بار می آید.ابن در حالی است روز گذشته دو فرمانده برجسته نیروهای خیزش مردمی از این ولسوالی در حدود ۴۰ تن از افراد زیر امرشان به گروه طالبان پیوستند.

ولسوالی گرزیوان فاریاب در ۹۰ کیلومتر از شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب فاصله دارد که از جمله ولسوالی های کوهستانی محسوب میشود، از چندین ماه میشود که همه قریه های این ولسوالی به جز مرکز این ولسوالی به دست گروه طالبان سقوط کرده بود و حالا مرکز این ولسوالی نیز در آستانه سقوط قرار دارد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *