ولسوالی خواجه غار ولایت تخار از وجود تروریست ها تصفیه شد

مسوولان امنیتی در شمال شرق افغانستان می گویند که در نتیجه عملیات های مشترک نیروهای امنیتی در ولسوالی خواجه غار ولایت تخار تمام قریه جات تحت تصرف مخالفین پاکسازی و تصفیه و بدست نیروهای امنیتی افتاده است.

هجرت الله اکبری از مسوولین مطبوعاتی فرماندهی امنیه قندوز با فرستادن خبرنامه یی به خاورمیانه گفته است: در این عملیات ها ۲۵ تن از مخالفین کشته و ۱۸ تن دیگر شدیداً زخمی شده و تعداد چهار عراده وسایط مختلف بشمول یک عراده تانک هاموی ، دو عراده واسطه رنجر و یک عراده واسطه نوع سراچه مربوط مخالفین مسلح مورد هدف هوائی قرار گرفته کاملاً تخریب و از بین رفته اند.

خبرنامه همچنان می افزاید که طی عملیات های مشترک در ساحات ولسوالی دشت ارچی ولایت قندوز که از چندین روز بدینسو آغاز گردیده است چندین قریه بشمول قرأی قرلق ها مکمل الی قریه جات پل مومن پاکسازی و از از ولسوالی خواجه غار و دشت ارچی نیروهای شامل عملیات باهم وصل شدند که ولسوالی دشت ارچی تعداد (۱۵) تن مخالفین مسلح روز گذشته کشته شدند.

در خبرنامه فرماندهی پولیس قندوز افزوده شده است که طی عملیات جداگانه که صبح روز چهارشنبه در ولسوالی جدیدالتشکیل آقتاش ولایت قندوز آغاز شده بود نیز نیروهای امنیتی در حال پیشروی بوده و تاکنون ۸ تن مخالفین مسلح بشمول یکتن از سرگروپان مشهور شان به اسم ملا احمد کشته شده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *