درگیری در دارلامان با کشته شدن ۵ مهاجم خاتمه یافت

وزارت امور داخله اعلام کرد که لحاظاتی پیش پس از چهار ساعت درگیری میان نیروهای امنیتی و مهاجمان مسلح در مربوطات ساحه قصر دارلامان در غرب شهر کابل با کشته شدن ۵ مهاجم خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ظهر امروز سه شنبه (۵ حوت) مهاجمان انتحاری دفتر ساحوی کمیسیون مستقل انتخابات را هدف قرار دادند.

این رویداد در نزدیکی خانه‌ی داکتر اشرف غنی احمد زی از کاندیدای ریاست جمهوری و در درب ورردی دفتر ساحوی کمیسیون مستقل انتخابات رخ داده بود.

ابتدا یکی عامل انتحاری مواد حامل اش به دروازه ورودی دفتر ساحوی کمیسیون مستقل انتحابات منفجر کرده و پس از آن مهاجمان دیگر موفق شدند تا به داخل ساختمان راه یابد و درگیری میان آنها و نیروهای امنیتی تا ساعت ها ادامه یابد.

این رویداد حوالی ۱۱:۴۰ دقیقه صورت گرفته و مربوط ساحه حوزه ششم امنیتی پولیس می باشد.

در جریان درگیری ۴ ساعته یی که نیروهای پولیس با تروریستان داشتند، ۵ تن شامل ۲ پولیس، ۱ نامزد شورای ولایتی کابل و ۲ فرد ملکی کشته و ۸ تن بشمول ۴ پولیس و ۴ کارمند کمیسیون  انتخابات، زخم برداشتند.

همچنان پولیس موفق شد تا حدود هفتاد تن از کارمندان کمیسیون انتخابات و شهروندان ملکی را که در محوطه دفتر ساحوی کمیسیون انتخابات گیر مانده بودند، از چنگ تروریستان نجات دهد.

گفته می شود که مهاجمان  وارد محوطه ساختمان کمیسیون شده بود و نیروهای امنیتی آنها را پس از سه ساعت درگیری و شلیک پی هم کشته اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *