وعده تازه رئیس جمهور به ولایت فاریاب

رئیس جمهور در سفر به ولایت فاریاب و در روزهای نزدیک به انتخابات، به مردم این ولایت وعده داد که فاریاب از جمله ولایت های درجه اول می شود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، محمد اشرف غنی، صبح امروز (۲۲حمل) در راس یک هیئت بلندرتبه دولتی به ولایت سیل زده فاریاب رفت.

در خبرنامه ریاست جمهوری آمده است؛ رئیس جمهور گفت که ولایت فاریاب تمام معیارهای یک ولایت درجۀ اول را دارا می باشد و به ولایت درجه اول ارتقا می یابد.

وی افزود که حکومت تمرکز جدی به خاطر تامین امنیت و باز شدن شاهراه ها دارد و قوای دلیر امنیتی و دفاعی، امنیت ولایت فاریاب را تامین می کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه زراعت و مالداری منابع اصلی درآمد مردم فاریاب را تشکیل می دهد، به وزارت زراعت، آبیاری و مالداری هدایت داد که بالای طرحی کار نماید که ولایت فاریاب به عنوان مرکز مالداری افغانستان مبدل گردد.

سفر و وعده تازه رئیس جمهور در روزهای نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری، به مانند دیگر سفرهایش به ولایت های دیگر، نوعی کمپاین به حساب می آید.

هرچند که باشنده گان ولایت های ننگرهار، کنر و فراه در ماه های اخیر سفر رئیس جمهور را نوعی کمپاین دانسته و گفته اند که تا حال وعده های وی به صورت مورد نیاز برای مردم عملی نشده است.

همچنین در روزهای اخیر خبری مبنی بر ولایت شدن ولسوالی جاغوری مطرح شده بود که تا هنوز هیچ اقدامی در این رابطه نشده است.

خبرهای مرتبط:

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *