وزارت داخله حمله بر کنسولگری هند را ناکام خواند

وزارت امور داخله کشور با نشر خبرنامه ای حمله مهاجمان انتحاری بر ساختمان کنسولگری هند در شهرهرات را یک حمله ناکام تروریستی خواند و آن را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، وزارت امور داخله حمله ی روز گذشته را عملکرد و بخشی از دسیسه های حلقات معین استخباراتی منطقه و دشمن دوستی میان دو ملت بزرگ افغانستان و هند خوانده است.

بر اساس گزارشها، حوالی ساعت چهار صبح روز گذشته یک گروه ۵ نفری از مهاجمان داخل یکی از ساختمان های شخصی در حوزه سوم شهر هرات که با تعمیر کنسولگری هند در ولایت هرات همجواراست، داخل گردیده و بالای قنسلگری هند تیر اندازی کردند.

پولیس ولایت هرات در هماهنگی قوی با سایر نیرو های امنیتی در دقایق نخست وارد عمل گردیده و همزمان با نجات افراد ملکی حمله تروریستان را مهار و ۵ تن از مهاجمین مسلح را به هلاکت رساندند.

براساس خبرنامه وزارت داخله؛ در این عملیات نیرو های امنیتی کشور از دقت لازم کار گرفته و هیچ نوع تلفات به آنها و افراد ملکی وارد نگردیده است.

وزارت امور داخله جمهوری اسلامی افغانستان از عملکرد پیروز مندانه نیروهای پولیس در این عملیات قدردانی نموده و بررسی های جدی را در مورد چگونگی وقع و شناسایی عاملین اصلی این حمله تروریستی آغاز نموده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *