وزارت امور زنان از پولیس ملی تقدیر کرد

معیین مالی و اداری وزارت امور زنان شماری از پولیس ملی را بخاطر تامین امنیت بهتر مراکز رایدهی و فراهم کردن زمینه رفتن رای دهندگان به پای صندوق های رای، تقدیرکرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، فوزیه حبیبی معیین مالی و اداری وزارت امور زنان به خاطر شجاعت، قهرمانی، ابتکارعمل، کارکردها و تامین امنیت بهتر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی در کشور، از پولیس ملی بادسته های از گل تازه و تحفه نقدی تقدیرنمود.

خانم حبیبی گفت:”ارگانهای امنیتی و دفاعی از تحقق آرمانهای سیاه دشمن جلو گیری نموده و به دشمن فرصت ایجاد نا امنی و مختل شدن را در این پروسه ملی نداد”.

وی افزود: نیروهای امنیتی با تامین امنیت انتخابات در کشور نشان دادند،که آنان می تواند با عزم و اراده راسخ امنیت هر پروسه ملی به ویژه مسوولیت های امنیتی را از نیروهای خارجی بشکل حسن دارند.

همچنان معیین مالی و اداری وزارت امور زنان برگزاری انتخابات موفق در کشور را به تمام کافه ملت به ویژه نیروهای امنیتی،نهادهای جامعه مدنی و رسانه ها تبریک گفته و این روز را روز تاریخی نامید.

خانم حبیبی از تمام مردم و ارگان های دولتی و غیر دولتی در کشور خواست تا به پاس خدمات بی شایان نیروهای دلیر امنیتی افغان قدردانی نموده و آنان را مورد تقدیر قرار دهند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *