وزارت امور داخله رویداد پکتیکا را محکوم کرد

وزارت امور داخله کشور با نشر اعلامیه خبری رویداد خونین روز گذشته در ولایت پکتیکا را محکوم کرده و آن یک عمل بزدلانه خوانده است .

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، بعد از ظهر روز براثر انفجار بمب کارگذاری شده در یک میدان فوتبال در ولسولی خیرکوت ولایت پکتیکا، جان ۷ کودک نوجوان کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

وزارت امورداخله این رویداد را به به هراس افگنان بی عاطفه نسبت داده و گفته است آنان (هرا افگنان، باردیگر با کار گذاری یک بمب در میدان بازی فوتبال در ولایت پکتیکا کودکان را هدف قرار دادند.

این رویداد در روستای ملیزوی ولسوالی خیر کوت  ولایت پکتیکا هنگامی به وقوع پیوست که شماری از نوجوانان محل مصروف سرگرم بازی فوتبال بودند.

در خبرنامه وزارت داخله آمده است که هراس افگنان بی عاطفه در گذشته نیز در رویداد های جداگانه کودکان و نوجوانان را به شهادت رسانیده اند و با به شهادت رسانیدن ۷  نوجوان دیگر، یک بار دیگر نشان دادند که از کشتن افراد بی گناه و بی دفاع به خصوص کودکان ونوجوانان ابایی نداشته و از هیچ فرصتی برای دست یابی به اهداف شوم،  ضد انسانی و ضد اسلامی شان دست برنمی دارند.

این رویداد نشان دهنده آنست که طالبان حتی دشمنان نسل آینده کشور بوده و با این کار به گونه آشکار نسل آینده کشور را هدف قرار میدهند.

وزارت امور داخله، این رویداد بزدلانه ی تروریستان را به شدت محکوم نموده و از بارگاه ایزد متعال برای شهدا بهشت برین، برای زخمیان شفای عاجل و برای بازماندگان قربانیان این رویداد تروریستی صبر جمیل استدعا کرده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *