واکنش عطامحمد نور به برکناری احمدضیا مسعود

والی بلخ و رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی نسبت به برکناری احمدضیا مسعود از سمت نماینده‌گی ویژه رئیس‌جمهور در امور اصلاحات و حکومت‌داری خوب واکنش جدی نشان داده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، عطامحمد نور در فیس‌بوک خود خطاب به داکتر عبدالله عبدالله، رئیس اجرائیه حکومت وحدت ملی از وی خواهان توضیحات کامل در رابطه به تصمیم اخیر رئیس‌جمهور شده است.

نور گفته است :«آقای عبدالله! توضیح شما چیست؟ قرار اطلاعات، فرمان لغو نماینده‌گی فوق‌العاده رئیس‌جمهور در امور اصلاحات و حکومت‌داری خوب، توسط رئیس‌جمهور کشور امضا شده است.»

والی بلخ اظهار داشته است؛ از آنجایی‌که احمدضیا مسعود معاون جمعیت اسلامی و متعلق به خانواده قهرمان ملی کشور است و داکتر عبدالله عبدالله نیز از نشانی جمعیت اسلامی وارد حکومت شده است، بایست آقای عبدالله توضیحات خویش را در این مورد ارائه دهد.

عطامحمد نور از داکتر عبدالله عبدالله به صورت جدی خواسته است که موقف خود را در رابطه به برکناری احمدضیا مسعود مشخص کند و نحوه برخورد با این رویداد و پاسداری از حق مردم را واضح بسازد.

رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی در پایان گفته است :«ما منتظر پاسخ و واکنش داکتر عبدالله عبدالله هستیم.»

گفتنی است که محمد اشرف غنی، رئیس‌جمهور کشور عصر دیروز در حکمی، احمدضیا مسعود نماینده ویژه خود را در امور اصلاحات و حکومت‌داری خوب به دلیل ضعف در مدیریت و انجام وظیفه برکنار کرد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *