واکنش توییتری ترامپ: چرا “کیم جونگ‌اون” مرا پیرمرد نامید

ترامپ، صبح امروز یکشنبه در دو پیام توییتری مواضع خود را در قبال کوریای شمالی و روسیه بیان کرده و مدعی شد: میخواهد بحران کوریای شمالی، سوریه، اوکراین و ترورییسم را حل کند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در توییتر خود نوشت: چرا “کیم جونگ اون” رهبر کوریای شمالی باید با ” پیر” نامیدن من، به من توهین کند؟ درحالیکه من هرگز او را ” کلوله و چاق” خطاب نکردم.

خبرگزاری کوریای شمالی روز چهارشنبه ۸ نوامبر از رئیس جمهور آمریکا به عنوان “پیرمردی دیوانه” یاد کرد و به کنگره هشدار داده که باید برای پیشگیری از نابودی این کشور، “ترامپ” را از قدرت برکنار کند.

ترامپ، در توییتی دیگر نوشت: چه زمانی کم‌خردان و نفرت‌پراکنان خواهند فهمید که داشتن روابط بهتر با روسیه، چیز خوبی است نه بد. همواره سیاسی بازی کردن، برای کشور ما بد است. من می‌خواهم (موضوعات) کوریای شمالی، سوریه، اوکراین، تروریسم را حل کنم و روسیه واقعا می‌تواند کمک کند.

این پیام درحالی مطرح شده است که مقامات آمریکا در چندماه گذشته بر طبل تحریم ها علیه روسیه کوبیده اند و حتی در جدیدترین اقدامات ضد مسکو در تلاش اند تا با اتهام دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۶ و نیر قتل “جان اف کندی” رئیس جمهور مقتول آمریکا بر شدت تنش ها بین دو کشور بیفزایند.

گفتنی است مسکو، همواره اتهامات وارده از سوی واشنگتن را رد کرده است.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *