هیات بلند پایه برای بررسی اوضاع امنیتی به غزنی سفر کرد

یک هیات بلند پایه امنیتی وزارت دفاع و داخله روزگذشته( ۶ اسد) به ولایت غزنی سفر کردند و  اوضاع امنیتی آن ولایت را به بررسی گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این هیات امنیتی عصر روز گذشته پس از ورود به ولایت غزنی طی دیدار با وحیدالله کلیمزی، والی غزنی اوضاع امنیتی آن ولایت را بررسی کردند.

وحیدالله کلیمزی، اوضاع امنیتی غزنی را بحرانی توصف کرده بیان داشت که وضعیت امنیتی در آن ولایت غیر قابل اعتماد و وخیم است و خواست مردم هم تامین امنیت است.

والی غزنی از این هیات بلند پایه امنیت خواست که نیروی اضافی، تجهیزات کافی ارسال نمایند تا در مواقع حساس و توان مقابله با دشمن را داشته باشند و همچنان کنترول نقاط استراتژیک را به صورت مداوم در اختیار داشته باشند.

از سوی هم والی غزنی اضافه کرد که اگر نیروی اضافی و تجهیزات کافی به آن ولایت ارسال نشود عملیات نظامیان اثر مثبت نخواهد داشت.

در همین حال هیات اعزامی بیان داشت که به زودترین فرصت نیروی اضافی و تجهیزارت کافی می‌فرستند تا اوضاع امنیتی آن ولایت بهتر شود.

از سوی هم طارق شاه بهرامی، وزیر دفاع کشور نیزچندی قبل به آن ولایت سفر کرده و گفته بود که برای تامین امنیت در غزنی تلاش می کنند.

این در حالی است که گروه تروریستی طالبان در این واخر حملات شان را چندین ولسوالی غزنی افزایش داده و مسیر های رفت و آمد در در کنترول شان گرفته و دست به آزار و اذیت و گروگان گیری مسافران می زنند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *