هویت هزاران تن از اعضای داعش فاش شد

rt_ISIS_syria_march_kb_140924_16x9_992یک عضو جدا شده گروه تروریستی داعش اسنادی را در اختیار شبکه سکای نیوز قرارداده که حاوی معلومات راجع به هزارن جنگجوی این گروه تروریستی میباشد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این اسناد هویت هزاران تن از اعضای داعش را فاش می‌کند که پیش از این هویتشان در انگلیس، کشورهای شمال اروپا، بسیاری از کشورهای خاورمیانه،‌ آفریقای شمالی، آمریکا و کانادا ناشناخته بود.

طوریکه تلویزیون خبر داد، صحبت راجع به ده ها هزار سند با ۲۲ هزار نام، آدرس، شماره های تیلفون و همچنان معلومات راجع به خانواده های افراد مسلح داعش مطرح بحث می باشد.

در جمله افراد مسلح نمایندگان ۵۱ کشور شامل اند که هر کدام از آنها برای شمول در گروه باید معلومات شخصی راجع به خود ارایه می کرد و به ۲۳ سوال پاسخ میداد.

در این اسناد مشخص شد که برخی از شماره تلفن‌های موجود در این لیست‌ها هنوز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شبکه خبری اسکای نیوز روی یک فلش مموری که از فرمانده پولیس داعش به سرقت رفته بود، به بیانیه‌های یکی از اعضای داعش ملقب به ابوحامد دست یافت.

وی ابتدا از نیروهای ارتش آزاد سوریه بوده اما در این بیانیه‌ها اعلام کرده که به دلیل برخی مسایل که در داخل گروه تروریستی داعش شاهد بوده، تصمیم به جدایی از این گروه گرفته است.

Author

About Author