هفت شورشی بمب گذار با انفجاربمب خودی کشته شدند

مقام های امنیتی کشور از کشته شدن هفت تن از شورشیان بمب گذار بر اثر انفجار بمب حامل شان در ولایت لوگر و ارزگان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، شش شورشی طالب در اثر انفجار ماینی که از سوی اعضای این گروه جاسازی شده بود در ولایت لوگر کشته شدند.

این رویداد دیروز هنگامی به وقوع پیوست که موتر نوع سراچه حامل شورشیان طالب در منطقه بابوس مربوط پل علم مرکز ولایت لوگر با ماینی که توسط اعضای این گروه جاسازی شده بود، برخورد کرد.

براساس معلومات وزارت امورداخه، در میان کشته شدگان مولوی سلطان و غلام حضرت از اعضای برجسته شورشیان طالب نیز شامل هستند.

در همین حال یک شورشی دیگر هنگامی که قصد جاسازی بمب را در مربوطات ولسوالی چوره ولایت ارزگان را داشت، دراثر انفجار بمب جاسازی شده خودش کشته شد.

از سوی دیگر یک شورشی ماین گذار به نام عبدالواسیع هنگامی که میخواست یک حلقه بمب را به هدف حمله تروریستی در منطقه ملاخیل ولسوالی حصه دوم کوهستان ولایت کاپیسا جاسازی نماید، از سوی پولیس دستگیرشد.

هم چنان یک شورشی دیگر به نام محمد رسول هنگامی که قصد جاسازی بمب در مربوطات شهر کندز را داشت از سوی پولیس همراه  با چهار حلقه بمب ضد وسایط و یک عدد ریموت بازداشت گردیده است.

نیروهای پولیس ملی در ۲۴ ساعت گذشته، از انفجار ۹ حلقه بمب که از سوی هراس افگنان به هدف حملات تروریستی در مربوطات ولایت های کابل، کنر، پروان و فاریاب جاسازی شده بود، جلوگیری کرده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *