هشدار گروه تروریستی داعش به امریکا

گروه تروریستی داعش که هم‌اکنون بخش‌هایی از عراق را تصرف کرده، رئیس جمهوری امریکا را تهدید کرده و هشدار داده که به سرزمین امریکا نیز حمله خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، پایگاه اینترنتی دیلی کالر نوشت: “ابوموسی”، یکی از سخنگویان گروه تروریستی دولت اسلامی (داعش) در مصاحبه‌ای ویدیوئی به پایگاه خبری “Vice Media” گفت: به امریکا می‌گویم که این خلافت اسلامی ایجاد شده است. ترسو نباشید و به جای اعزام سربازانتان که در عراق به سخره گرفته شده‌اند، به ما با هواپیماهای بدون سرنشین حمله کنید.

وی افزود: ما این سربازها را در همه جا به سخره خواهیم گرفت و پرچم خود را در کاخ سفید به اهتزاز در می‌آوریم.

این ویدئو بخشی از یک ویدئوی چند بخشی در “Vice Media داعش” است که قصد دارد تا کل آن را منتشر کند.

این تهدید داعش برای حمله و تصرف امریکا پیش از بیانیه روز پنجشنبه باراک اوباما، رئیس جمهوری امریکا صورت گرفته است.

اوباما روز پنجشنبه هفته گذشته اجازه نامه حملات هوایی علیه شبه‌نظامیان داعش در عراق را صادر کرد.

اوباما در سخنرانی در کاخ سفید گفت: امروز من اجازه دو عملیات در عراق را صادر کردم. حملات هوایی هدفمند برای حفاظت از نیروهای امریکایی و تلاش‌های بشردوستانه برای حفظ جان هزاران شهروند عراقی که در کوهستان‌ها بدون آب و غذا گیر افتاده و با خطر مرگ مواجه هستند.

 وی افزود: برای توقف پیشروی‌ها در اربیل، به ارتش خودمان دستور داده‌ام تا علیه این شبه‌نظامیان حملات هوایی هدفمند انجام دهند.

اوباما خاطرنشان کرد که ما قصد داریم تا گوش به زنگ باشیم و اگر این تروریست‌ها نیرو و تاسیسات ما در هر جای عراق از جمله کنسولگری ما در اربیل و سفارت ما در بغداد را تهدید کرد، دست به کار شویم.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *