هشدار کمیسیون شکایات انتخاباتی به نامزادان وانتخابات پارلمانی

کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی در یک نیشست خبر امروز چهارشنبه(۳ اسد) بیان داشت که شماری از نامزدان که انتخابات پارلمانی که نام شان در لیست کاندیدان نیست با پرداخت رشوه می خواهند نام شان درج این لست شوند.

به گزارش خبرگزاری خارومیانه، عبدالعزیز آریایی؛ رییس کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی گفت به اساس بعضی گزارش ها نامزدان انتخابات پارلمانی که نام شان شکایت علیه شان وجود دارد با دادن رشوه می خواهند نام شان را درج لیست کاندیدان انتخابات پارلمانی کنند.

او همچنان به کارمندان کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی هشدار داد در صورت که رشوه بگیرند مورد پی گرد قانونی قرار میگیرند.

از سوی هم او از تشکیل یک کمیسیون تخصصی به رهبری خودش با حضور نمایندگان وزارت دفاع، داخله، ریاست امنیت ملی و ارگان های محل خبر داد که کار شان بررسی شکایات می باشند.

آریایی گفت که تا هنوز ۲۰۰ قضیه شکایات در باره نامزدان انتخابات پارلمانی در نزد این کمیسیون ثبت شده و نام های این نامزدان برای تحقیق به نهاد های ذیدخل فرستاده شده است.

در ضمن او خبر داد که نام افراد خلاف کارف افراد که عضوی گروه های مسلح است و غاضبان زمین از لیست نهایی نامزدان انتخابات پارلمانی حذف شده اند.

رییس کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی تصریح کرد که این کمیسیون در عمل کرد هایش مستقل بوده و همچنان استقلالیت اش را حفظ خواهد کرد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *