هشدار مجدد مقامات نظامی ایران به ترکیه

سید مسعود جزایریمقامات نظامی جمهوری اسلامی ایران پس از اقدامات و تحرکات نظامی ترکیه در خاک سوریه هشدار داده اند که تحرکات ترکیه درباره سوریه مقدمه‌ای بر شکست‌ آن‌ها در منطقه است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، “سید مسعود جزایری” معاون ستاد کل و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفته است که تحرکات ترکیه درباره سوریه مقدمه‌ای بر شکست‌ آن‌ها در منطقه است.

معاون ستاد کل و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، درباره اقدامات اخیر ارتش ترکیه در سوریه و تلاش آن‌ها برای پیشروی به سمت شهر “جرابلس” اظهار داشت: ارتجاع منطقه به کمک امریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی آن چه در توان داشتند ضد دولت و ملت سوریه انجام دادند.

وی با اشاره به شکست همپیمانان منطقه‌ای امریکا خاطرنشان کرد: تحرکاتی که این روزها از آن سخن گفته می‌شود بیشتر برای پوشش ناکامی‌های حامیان تروریسم (ترکیه) در منطقه است.

براساس گزارشها، اخیرا ترکیه و عربستان سعودی به دنبال اعزام نیروی نظامی به سوریه هستند و در این زمینه تحرکاتی نیز انجام شده که انتقال موترهای نظامی سعودی به مرز اردن و سوریه و تحرکات ارتش ترکیه در نزدیکی ولایت “حلب” نمونه ای از آن است.

Author

About Author