هشدار خاخام رژیم اسرائیل به مصر: سد اسوان را منفجر می‌کنیم

232881_427یک خاخام اسرائیلی به کشور مصر هشدار داده است که در صورت مداخله به حل مسئله فلسطین برای ایجاد دولت مستقل سد اسوان این کشور را منفجر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، “نیر بن آرتسی” خاخام اسرائیلی به عبدالفتح السیسی هشدار داد که مصر بهای گزافی را بابت این مداخله پرداخت خواهد کرد.

وی تاکید کرد تأسیس کشور مستقل فلسطین، مقدمه ای برای نابودی کامل مصر خواهد بود.

به نوشته پایگاه “الوطن”، بن آرتسی که در جلسه موعظه هفتگی، سخنرانی می کرد، اظهار داشت: “مصر نباید با فلسطینیها به خصوص جنبش حماس برای تأسیس کشور مستقل فلسطین همکاری کند.”

وی با “ننگ” خواندن آنچه “مداخله مصر در حل مسئله فلسطین” نامید، تهدید کرد که اگر مداخله مصر ادامه پیدا کند، نابودی آن حتمی خواهد بود.

این خاخام اسرائیلی افزود: “وای به حال کسانی که تهدید به انفجار سد اسوان را شوخی بپندارند. این سد هر لحظه ممکن است منفجر شود. پس مصر به فکر کمک به فلسطینیها و حماس برای جدا کردن بخش هایی از اسرائیل و تأسیس کشور مستقل فلسطین نباشد. حواستان باشد که بخش عمده ای از مهمات و تجهیزاتی که به غزه می رسد از صحرای سینا می آید.”

بن آرتسی در ادامه گفت: “تمام کشورها و هر شخصی در جهان بخواهد با جدا کردن بخشی از اسرائیل، کشور فلسطین را بنا کند، نابود خواهد شد.”

بن ارتسی، حماس در الخلیل و قدس را خطر اصلی برای این رژیم دانست و گفت: رهبران این جنبش بسیار سازمان یافته اند و نقشه محکمی برای حمله به اسرائیل دارند.

Author

About Author