هشدار جدی حزب الله به حملات اسرائیل

دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت بیستمین سال آزاد سازی و فرار صهیونیست‌ ها از جنوب لبنان هشدار داد که هر حمه این رژیم با پاسخ کوبنده روبرو می شود.

به گزارش بخش بین الملل خبرگزاری خاورمیانه، سید حسن نصرالله در مصاحبه با رادیو نور لبنان اظهار داشت که عملکرد مقاومت در سال ۲۰۰۰ مانع وقوع جنگ داخلی در لبنان شد.

وی گفت: «روحیه ‌ای که بر دشمن پیروز شد، همچنان موجود است و اعتماد ما به مبارزان بسیار زیاد است و با وجود همه تلاش‌ ها برای جدا کردن مقاومت از خاستگاه خود، جنبه روحی و معنوی در دل ماهیت مقاومت است».

دبیرکل حزب الله تصریح کرد که امروز از توانی نظامی برخوردار هستند که قبل از سال ۲۰۰۶ میلادی وجود نداشت.

نصرالله تصریح کرد که اسرائیل دچار دغدغه و نگرانی است لذا وقتی درباره لبنان از سال ۲۰۰۶ میلادی به بعد صحبت می‌ کنند، از جبهه‌ ای صحبت می‌ کند که محاسبات دقیق خودش را دارد.

وی تاکید کرد: «اسرائیل بعد از سال ۲۰۰۰ میلادی نظیر اسرائیل قبل از این سال نیست و ارتشی که شکست ناپذیر بود، شکست خورد‎. انشاء الله رژیم اسرائیل در هر نبردی در آینده شکست خواهد خورد.»

دبیر کل حزب الله معتقد است که رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت و وقتی فاکتور خارجی که اسرائیل به آن اتکا می ‌کند، تضعیف شود، این رژیم فروخواهد پاشید.

دبیرکل حزب الله، حضور امریکا در منطقه را بیانگر پیشروی و پیشرفت محور مقاومت به علت ناتوانی اسرائیل و رژیم های مورد حمایت واشنگتن عنوان کرد.

وی تاکید کرد که لبنان و فلسطین و غزه که در سال ۲۰۰۰ میلادی اشغال بود و امروز آزاد است، رو به افزایش است. گروههای مقاومت از توان موشکی برخوردار هستند که به همه شهرهای فلسطین اشغالی می ‌رسد.‎

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *