هتک حرمت مادران در حین زایمان توسط داکتر

بسیاری از بازماندگان بیماران در اوهایو از داکتران معالج به دلیل سوء استفاده جنسی از خانم ها موق ولادت شکایت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، بازماندگان، هنگام بی هوش بودن بیماران و در بعضی موارد کشتن نوزادان با تزریق هروئین به بدن مادر شکایت هایی را در اداره پولیس اوهایو کرده و خواستار دستگیری و محاکمه وی شده بودند اما به دلیل نبودن مدارک کافی پولیس وی را زیر نظر گرفت و توانست با مدارک کافی این داکتر شیطان صفت را دستگیر کند.

وی در آخرین جنایتش به دلیل تجاوز به یک مادر ۲۳ ساله که متاسفانه به دلیل تزریق هروئین به بدن مادر، نوزادش قبل از به دنیا آمدن کشته شد دستگیر و روانه زندان شد، وی متهم به مرگ ۵ نوزاد به همین شیوه شده است.

بر اساس تصاویر ضبط شده که به وسیله یک دوربین‌های مخفی در مطب وی در شفاخانه اوهایو و همچنین بخش‌های دیگری از شفاخانه که با بیمار خود تنها بود توانستند پرده از تجاوزهای جنسی وی هنگام بی هوش بودن بیماران خود بردارند.

همچنین طبق گزارش طب عدلی پس از انجام آزمایشات وجود هروئین در خون نوزادان و این مادر ۲۳ ساله اثبات شد.

این داکتر که نامش هنوز فاش نشده است متهم به آدم ربایی نیز شده است و بر اساس آن نوزادان افراد روستایی را که برای به دنیا آوردن نوزادانشان در این شفاخانه بستری می شوند، پس از به دنیا آمدن، از طریق وب سایت اینترنتی خود به لیلام می گذاشت و به خانواده آنان خبر از مرده به دنیا آمدن نوزادشان می داد.

وی با اتهامات چندین فقره قتل عمد، آدم ربایی، تجاوز جنسی، تجاوز به عنف متهم است و تا تشکیل دادگاه دربازداشت پولیس به سر می برد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *