نیروهای “ضد داعش” وارد شهر دیرالزور سوریه شدند

تازه ترین گزارشها از سوریه حاکی است که اولین گروه از نیروهای “کفن سفید” برای مبارزه با گروه تروریستی “داعش” وارد « شهر دیرالزور» این کشور شده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، گروه موسوم به “کفن سفید” اخیرا در کشور مصر اعلام موجویدت کرد و هدف این گروه مبارزه با گروه تروریستی “داعش” در سوریه و عراق خوانده شده است.

با این حال گروه موسوم به “جبهه اصالت و توسعه” از ورود اولین گروه از نیروهای “کفن سفید” وابسته به این گروه را به شهر دیرالزور سوریه برای مبارزه با داعش خبر داده است.

گروه ” جبهه اصالت و توسعه ” در ولایت دیرالزور سوریه فعالیت می کند، این گروه نواری ویدئویی منتشر کرده است که در آن نیروهای گروه ” کفن سفید” سلاح های خود را بالا برده اند و یکی از آنان با قرائت بیانیه ای، ورود نیروهای این گروه را به شهر دیرالزور اعلام می کند.

همچنین یک گروه مخصوص برای انجام ماموریت های ویژه وابسته به گروه” کفن سفید” در ریف دیرالزورغربی تشکیل شده و حمله به مواضع گروه داعش را درصدر فعالیت های خود قرارداده است.

“أبو عبود” فرمانده گروه “کفن سفید” طی اظهاراتی که در روزنامه انگلیسی “دیلی میل” منتشر شد، اعلام کرد گروه های زیر مجموعه “کفن سفید” توانسته اند که حدود صد نفر ازعناصر داعش را به هلاکت برسانند و از جمله عناصری که به قتل رسیده اند، ” أبو یوسف المصری”سرکرده میدانی گروه داعش و نیز عناصری ازانگلیس و عربستان سعودی در شهر البوکمال نیز درحملات ضد داعش هستند.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *