نگرانی ۷۶ درصد از امریکایی ها از بروز خشونت ها در این کشور

موسسه تحقیقاتی ‘رسموسن ریپورتز’ امروز سه شنبه (۳۰ جوزا) نتایج نظر سنجی تازه ای را منتشر کرد گه براساس آن ۷۶ درصد از امریکایی ها نگران بروز خشونت های سیاسی در کشورشان هستند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این موسسه تحقیقاتی با انتشار نتایج نظرسنجی تازه ای نوشت، نگرانی مردم امریکا از بروز درگیری های خشونت آمیز سیاسی با شروع ریاست جمهوری دونالد ترامپ شدت بی سابقه ای پیدا کرده است.

براساس این تحقیقات ۷۶ درصد از مردم امریکا نگران بروز خشونت هایی تازه ای در کشورشان هستند.

موسسه تحقیقاتی ‘رسموسن ریپورتز’ اعلام کرد که که در این تحقیتات اکثریت چشمگیری از مردم امریکا نسبت به احتمال بروز خشونت های سیاسی در کشورشان در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ ابراز نگرانی کرده اند.

رسموسن نوشته است که فقط ۶ در صد از مردم امریکا در این نظر سنجی ابراز اطمینان کرده اند که چنین احتمالی در این کشور بسیار ناچیز و حتی کمتر از سال های گذشته است در حالی که ۷۶ درصد از آنها این احتمال را به مراتب بیشتر و در اوج تاریخی خود ارزیابی کرده اند.

نتایج این نظر سنجی همچنین نشان می دهد که برخلاف اکثر نظر سنجی های سیاسی که در آنها گرایش های حزبی انگیزه مهمی در موضع گیری های مردم آمریکا به حساب می آید، در این نظر سنجی میزان این نگرانی جمهوریخواهان و دمکرات های این کشور یکسان است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *