نماینده افغانستان در نیمه نهایی جنوب آسیا

12182326_771489096313847_2138470792_nتیم فوتبال سپین غر بازان، نماینده افغانستان در مسابقات باشگاهی قهرمانی جنوب آسیا، به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، نماینده کشورمان در گروه اول این مسابقات با نماینده های هند، سریلانکا و بنگله دیش همگروه شده بود.

تیم فوتبال سپین غر بازان در اولین دیدار به مصاف «داکه محمدان» بنگله دیش رفت و در نهایت با تنها گول انور اکبری از سد حریف گذشت، در دیدار دوم خود با نتیجه پر گول سه بر سه در برابر محمدان کلکته هند متوقف شد و در دیدار سوم گروهی خود باید به مصاف حریفی از کشور میزبان می رفت.

در این دیدار که دیشب در استدیوم داکه برگزار شد، نماینده کشور با حساب سه بر یک از سد حریف قدرتمندش «سولید» سریلانکا گذشت.

در این بازی، نماینده سریلانکا تا دقیقه ۷۵ از سپین غر بازان پیش بود؛ اما سه گول مصطفی افشار، رضا الله یار و غلام حضرت نیازی؛ که تنها در ۱۰ دقیقه به ثمر رسید، نماینده کشورمان را هفت امتیازی کرده و به عنوان صدرنشین گروه اول به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در این گروه، نماینده بنگله دیش با شش امتیاز به عنوان تیم دوم گروه به نیمه نهایی صعود کرد.

در مرحله نیمه نهایی، سپین غر بازان به مصاف دیگر نماینده بنگله دیش می رود.

این مسابقات تحت نام «شیخ کامل» به میزبانی شهر داکه بنگله دیش با حضور ۱۰ تیم برگزار می شود و اولین حضور باشگاهی افغانستان در مسابقات آسیایی به حساب می آید.

Author

About Author