نصرالله در باره تحولات پیچیده داخلی لبنان سخنرانی می‌کند

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان قرار است عصر فردا (دوشنبه) در سایه تحولات پیچیده داخلی و منطقه‌ای لبنان در مراسم جمعیت موسسه الشهید سخنرانی کند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، پایگاه خبری الحدث اعلام کرد که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان فردا در شرایطی سخنرانی خواهد کرد که درگیریها در سوریه و ناآرامی های داخلی در شهر طرابلس لبنان شرایط پیچیده ای را برای منطقه رقم زده است.

این در حالی است که ارتش سوریه نیز خود را برای نبرد سرنوشت ساز القلمون آماده می‌کند و همچنان در نبردهای حومه دمشق پیشرفت هایی را برای خود رقم زده است.

با این حال روز گذشته بر اثر انفجار دو مونر بمب گذاری شده توسط تروریستان در دمشق ۱۵۰ نفر کشته و بیش از ۲۰۰ نفر دیگر زخمی شدند

 منابع نزدیک به فرماندهی حزب الله اعلام کردند که برخی از تحولات مهم منطقه‌ای در سخنرانی دوشنبه سید حسن نصرالله مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این سخنرانی در باره تحولات افزایش هجمه علیه حزب الله از سوی جریان وابسته لبنانی و برخی کشورهای خلیج فارس و تشدید اوضاع امنیتی در طرابلس و تاکید حزب‌الله بر ادامه حضور در کنار بشار اسد رئیس جمهور سوریه خواهد بود.

 موضوع مانع تراشی ها در روند تشکیل دولت لبنان در شرایط حساس کنونی از دیگر مواردی است که احتمالا در سخنرانی نصرالله به آن اشاره خواهد شد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *