نتانیاهو: در مقابل تلاش های فلسطینیان ایستادگی میکنیم

بنیامین نتانیاهو، گفته است که در مقابل تلاش فلسطینیان محکم می ایستیم، این اظهارات نخست وزیر پیرو تلاش های فلسطینیان در راستای قانع کردن سازمان ملل و مجبور کردن اسرائیل به عقب نشینی از کرانه باختری صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، روزنامه اسرائیلی جروزالم پست (Jpost)، به انعکاس اظهارات نتانیاهو پرداخته و به نقل از وی نوشت: اسراییل محکم در مقابل تلاش های فلسطینیان برای دیکته کردن شروط، ایستاده است.

طبق این گزارش نتانیاهو با تروریست خواندن فلسطینیان گفته است: اسراییل محکم در مقابل هر تلاشی برای دیکته کردن شرایط ایستاده است و تمامی تلاش ها برای آوردن تروریست ها در خانه ما را دفع خواهد کرد.

وی در حالی فلسطینیان را تروریست می خواند که رژیم غاصب اسرائیل روزانه به تخریب منازل و کشتن جوانان فلسطینی دست زده و در همین روزهای اخیر یک وزیر فلسطینی به دست ارتش این کشور به شهادت رسید.

در ادامه این خبر به نقل از نتانیاهو آمده است: ما بارها تلاش هایی که برای دیکته شرایط بر اسراییل صورت گرفته است را دفع کرده ایم؛ شرایطی که به امنیت اسرائیل صدمه می زند و با صلح واقعی سازگاری ندارد.

این روزنامه اسرائیلی در پایان نوشت: نیانیاهو گفت: اسرائیل اقدامات یک جانبه را هرگز نخواهد پذیرفت. این موضوع خصوصا در زمان فعلی صحت دارد؛ چرا که در شرایط کنونی تروریست های اسلامی به تمام گوشه و کنار جهان رسیده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *