نام دیپلومات های کشته شده امارات در انفجار قندهار افشا شد

خبرگزاری خاورمیانه

دولت امارات متحده عربی ضمن افشای نام پنچ دیپلومات کشته شده این کشور در انفجار قندهار، به تمام اداراتش در داخل و خارج ارز کشور دستور دارد که بیرق این کشور را برای سه روز به حالت نیمه برافراشته درآورند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، سایت دولتی امارت متحده به نقل از شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رئیس دولت امارات آورده است که در حادثه شب گذشته در مهمان خانه والی قندهار، پنج دیپلومات این کشور کشته شده است.

در این سایت آمده است که در حادثه شب گذشته محمد علی زینل البستکی، عبدالله محمد عیسى عبید الکعبی، حمد راشد سالم علی المزروعی، احمد عبدالرحمن احمد کلیب الطنیجی و عبدالحمید سلطان عبدالله ابراهیم الحمادی کشته شده اند.

دولت امارات گفته است که این دیپلومات ها در بخش انکشافی، عام المنفعه و معارف فعالیت داشتند.

رئیس دولت امارات متحده ضمن اینکه این رویداد را یک حادثه دلخراش عنوان کرده است که به تمام ادارات دولتی داخل و خارج از این کشور دستور داده است که برای سه روز بیرق امارات متحده را به حالت نیمه برافراشته درآورند.

گفتنی است که این دیپلومات ها همراه با سفیر امارات متحده عرب، برای افتتاح ساختمان دارالایتام روز گذشته به قندهار سفر کرده بودند.

در نتیجه انفجار در مهمان خانه والی قندهار، هشت تن کشته و چهار تن به شمول والی، معاون والی، رئیس دفتر و سفیر امارات متحده زخمی شده بودند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *