مکتبی که به زندان مخوف آمریکا مبدل شد

زندان مخوف زیر زمینی داعش کشف شد

رسانه ها در سوریه گزارش داده اند که نیروهای آمریکایی ساختمان یک مکتب را در شهر رقه شرق سوریه به یک زندانی مخفی و مخوف تبدیل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، منابع در سوریه به رسانه ها گفته است که نیروهای آمریکایی یک ساختمان مکتب قدیمی در شهر رقه سوریه را به زندانی مخوف مبدل کرده است که هزاران تن در آن جا زندانی میباشند.

در این گزارش آمده است که تمام کارمندان این زندان از صفا کار تا رئیس همه آمریکایی هستند و به صورت مخفیانه کارهای خود انجام میدهند و روزانه چندین زندانی به این زندان منتقل میشود.

این منابع گفته اند که تمام زندانیان این زندان اعضای گروه تروریستی داعش و رهبران ارشد این گروه است که در اینجا نگهداری میشود.

از سوی دیگر پنهان بودن این زندان سوالات را در خصوص این زندانیان که در قید واشنگتن قرار دارند برای فعلان سیاسی کشورسوریه مطرح کرده است که آیا این تروریست ها، زندانی هستند یا مهمان؟ آیا آمریکا در ماموریت های بعدی خود از آنها استفاده خواهند کرد یا خیر؟.

این زندان در حالی کشف میشود که شهر رقه مرکز خود خوانده گروه تروریستی داعش از چندین سال بدینسومیباشد که تحت کنترول نیروهای کرد سوریه قرار دارد که از حمایت آمریکا نیز برخوردار میباشند.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *