منصورهادی داروی فاسد و غیر قابل استفاده، برای مردم یمن

پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز سه شنبه به نقل از یک نویسنده یمنی نوشت: منصورهادی رییس جمهور فراری یمن، همچون داروی فاسدی است که

farhangnews_119942-337644-1427614862پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز سه شنبه به نقل از یک نویسنده یمنی نوشت: منصورهادی رییس جمهور فراری یمن، همچون داروی فاسدی است که قابلیت استفاده ندارد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این پایگاه خبری به نقل از این مقاله به قلم محمود یاسین، نویسنده مشهور یمنی با انتقاد شدید از منصور هادی در باره شایعه فرار وی از عربستان نیز افزود: فرار او از ریاض چیز جدیدی نیست چرا که او بارها پیش از این نیز اقدام به فرار کرده و فرار او نمی تواند برای او پیروزی محسوب شود.

وی در باره خصوصیات منصور هادی رییس جمهور مستعفی و فراری یمن به ریاض نوشت: ما رییس ضعیفی داریم که می بایست از استفاده از او دست برداریم، چون او به داروی فاسدی می ماند که هر چه بیشتر مصرف شود باعث انتشار بیشتر ویروس در داخل بدن خواهد شد.

محمود یاسین در این مقاله افزود: چگونه در باره موجودی حرف بزنیم که از او تنها اسمی به نام هادی بجا نمانده است.

منصور هادی عبد ربه با جبهه گیری مقابل مردم خود و با استعفا از سمت ریاست جمهوری یمن، با حمایت عربستان از صنعا به عدن و سپس به ریاض گریخت و در آنجا دولتی تشریفاتی تشکیل داد.

او از عربستان خواست با تجاوز به یمن، وی را به حکومت برگرداند.

رژیم آل سعود نیز با استناد به درخواست رییس جمهور مستعفی و فراری، با تشکیل ائتلافی از ۹ کشور عربی و حمایت آمریکا که اکثر این کشورها را با دالرهای نفتی جذب کرده بود تجاوز هوایی و دریایی خود به تاسیسات زیربنایی و خدماتی و منازل مردم را از ششم حمل گذشته آغاز کرد.

جنبش مردمی انصارالله همچنان در این کشور حکومت را در دست داشته و بر بیش از ۸۰ درصد خاک این کشور تسلط و سیطره دارد و همزمان در دو جبهه با دشمن متخاصم سعودی و گروه های تروریستی القاعده و داعش می جنگد و روز به روز بر جایگاه مردمی آن افزوده می شود.

این در حالی است که عربستان با شعله ور کردن دو عملیات نظامی موسوم به ‘طوفان قاطعیت’ و ‘بازگشت امید’ تمامی ادارات دولتی، بیمارستان ها و حتی انبارهای دارویی و غذایی را بمباران کرد اما تاکنون نتوانسته به اهداف خود دست یابد و در جامعه جهانی به دلیل اقدام به جنایات جنگی در کشتار بی رحمانه زنان و کودکان، مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.

Author

About Author