ملک سلمان و ائتلاف عربی جبران شکست یمن را در سوریه جستجو می‌کند

شبکه تلویزیون دولتی سوریه در گزارش تحلیلی خود به نقل از فرماندهان نظامی در شمال و جنوب سوریه؛ مستندات مشهود در خصوص

شبکه تلویزیون دولتی سوریه در گزارش تحلیلی خود به نقل از فرماندهان نظامی در شمال و جنوب سوریه؛ مستندات مشهود در خصوص نقش مستقیم اسرائیل، ترکیه، اردن و عربستان در تسلیح تروریست‌های تکفیری در منطقه درعا (جنوب ) و  اطراف حلب (شمال) طی روزهای گذشته را ارائه نمود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه،در روزهای گذشته بر حجم سلاح‌ها و تروریست‌های وارد شده از خاک اردن و اسرائیل به سوریه افزوده شده است.

همچنین در شمال ۳هزار نیروی سازماندهی شده توسط ترکیه برای کمک به تروریست‌ها در اشغال ادلب مجددا به خاک ترکیه بازگشته و در حال سازماندهی برای حمله دیگر به حلب می‌باشند.

اتاق عملیات مدیریت معارضین سوری و عراقی (تروریست‌های داعش و النصره) از یکسال پیش در مقر ناتو در ترکیه (باعضویت افسران عالی‌رتبه ترکیه، اردن، اسرائیل، عربستان، قطر و اقلیم کردستان) تشکیل شده و اصلی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری برای طراحی، سازماندهی  و حمایت از تروریست‌ها در سوریه و عراق می‌باشد. البته بین اسرائیل و اردن نیز اتاق عملیات مشترکی برای سازماندهی و انتقال تسلیحات و تروریست به خاک سوریه از بلندی‌های جولان تشکیل و طی یکسال گذشته سعی کرده جنگ نیابتی با جبهه مقاومت را مدیریت نماید.

البته ستاد کل ارتش سوریه بر اشراف کامل سوریه بر منطقه تاکید نموده گفته است با فتح ادلب در روزهای آینده همه نقشه‌های شوم دشمنان ملت سوریه نقش بر آب خواهد شد.

فائزه قارح در شبکه تلویزیونی یورو نیوز به صراحت بر نیاز ملک سلمان برای کسب یک پیروزی تبلیغاتی در سوریه برای پوشاندن شکست این رژیم در یمن توسط هم پیمانان آل سعود خصوصا اسرائیل، ترکیه و اردن اشاره نموده است. به نظر می‌رسد ائتلاف عربی جبران شکست در یمن را در سوریه جستجو می‌کند.

Author

About Author