ملاقات غیررسمی؟! قائم مقام وزارت خارجه ترکیه با مدیرکل وزارت خارجه اسرائیل در رم

مدیرکل وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس در تلاش برای توسعه روابط دوجانبه با ترکیه با همتای ترک خود در رم دیدار و گفتگو کرده است.

11793190_932944840099970_897987681_nمدیرکل وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس در تلاش برای توسعه روابط دوجانبه با ترکیه با همتای ترک خود در رم دیدار و گفتگو کرده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از پایگاه خبری یدیعوت احارونوت اخیرا دور گولد (Dore Gold) به عنوان مدیرکل وزارت‌خارجه رژیم اشغالگر قدس انتخاب و طی سفر از پیش اعلام نشده به رم با “فریدون هادی سینیرلی اوغلو” (Feridun Hadi Sinirlioğlu) همتای ترک خود دیدار داشته است.

سفر گولد بدون ‌اطلاع یوسی‌کوهن(Yossi Cohen) مشاور امنیت ملی رژیم اسرائیل که تاکنون مسئول مذاکرات میان اورشلیم و آنکارا بوده صورت گرفته است.

گولد همچنین جوزف سیچانور(Joseph Ciechanove)نماینده سابق نتانیاهو در امور‌ترکیه را نیز از سفرش آگاه نساخته است.

بنا به گفته یک منبع ناشناس در وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس، سفر گولد به رم بدون بررسی کارشناسی و در محفل خاص طراحی شده و اراده موصاد در این مذاکرات مشهود است.

امانوئل ناچشون (سخنگوی وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس) از هرگونه اظهار نظر در این مورد خودداری کرده است. توضیح اینکه سینیرلی اوغلو پیش از تصدی پست وزارت‌خارجه، سفیر ترکیه در سرزمین‌های اشغالی بوده و علاوه بر روابط فردی با محافل اسرائیلی مورد احترام مقامات رژیم اشغالگر قدس بوده و دارای انگیزه شخصی برای توسعه روابط دو جانبه بین ترکیه و رژیم اشغالگر قدس است.

Author

About Author