مفتی قدس: داعش در پی منحرف ساختن انتفاضه قدس است

n00156056-tشیخ محمد حسین مفتی قدس وخطیب مسجد الاقصی هشدار داد که دست های پشت پرده داعش در تلاشند تا انتفاضه ملت فلسطین را از مسیر خود منحرف سازند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از خبرگزاری فلسطینی”عرب الان” شیخ محمد حسین با تاکید بر پیدایش داعش توسط قدرتهای غربی گفت:گروه داعش به هیچ عنوان اسلامی نیست بلکه پیروان آن گروهی گمراه و جنایات کارند و اسرائیل، آمریکا و انگلیس عوامل پیدایش آن هستند.

وی در ادامه افزود: داعش ابزاری صهیونیستی است که هدف از خلق آن مشغول کردن مسلمانان و منحرف ساختن رویکرد جهان اسلام از مساله فلسطین و مقدسات آن و در نهایت به دست فراموشی سپردن آن است.

مفتی قدس همچنین گفت: اوضاع قدس با طمع ورزی های اسرائیل نسبت به مقدسات اسلامی روز به روز بدتر می شود و در این میان اسرائیل از فرصت مشغول بودن مسلمانان و اعراب به داعش و اوضاع داخلی شان نهایت بهره برداری را کرده است در تلاش برای یهودی سازی کل سرزمین فلسطین است.

وی در ادامه افزود: من ایمان دارم داعش ابزاری صهیونیستی است و صهیونیست ها پشت پرده اقدامات آن هستند که از یک سو با این اقدامات چهره اسلام را مخدوش کنند و از سوی دیگر زمینه مناسب جهت فعالیت های ضد اسلامی و ایجاد انحراف در مسیر مقاومت فلسطین را فراهم سازند.

Author

About Author