معترضان در شهر پلخمری بزرگراه شمال را بستند

معترضان خشمگین در پیوند به کشته شدن یک جوان در شهر پلخمری، بزرگ راه شمال را بستند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این معترضان که شمار شان دست کم به ۳۰۰ نفر می رسید با متوقف ساختن موتر های باربری ، چیدن سنگ ها و بر افراشتن خیمه ها بر چوک شهر پلخمری این بزرگ راه بسته اند و در دو طرف صدها مسافر منتظر باز شدن راه هستند.

این معترضان پسر مصطفی محسنی فرمانده پولیس ولایت غور را به این قتل متهم می کنند و خواهان بازداشت وی از سوی پولیس هستند.

اما در عین محمد صفدر محسنی یکی از نزدیکان مصطفی محسنی به خبرگزاری میانه، دست داشتن پسر فرمانده پولیس غور را به این قتل رد می کند و می گوید دو تن را که متهم به این قتل هستند به پولیس سپرده شده است.

بزرگراه شمال از ساعت۴ پس از ظهر بروی ترافیک بسته شده است، معترضان مدعی هستند که فاعل اصلی قضیه پسر فرمانده پولیس است تا زمانیکه وی بازداشت و به پنجه قانون سپرده نشود به اعتراضات شان ادامه می دهند و بزرگراه را همینگونه مسدود نگه میدارند.

نورحبیب گلبهاری فرمانده پولیس بغلان ساعت ۶:۳۰ شب به خبرگزاری خاورمیانه گفت که در پیوند به این قتل دو تن از سوی پولیس بازداشت شده است و تلاش دارند تا با قانع ساختن معترضان بزرگراه شمال را دوباره بروی ترافیک باز نمایند.

ساعت ۲ پس از ظهر امروز پنجشبه پس از مشاجره لفظی دو گروه تفنگدار که گفته می شود، یک جناح آن محافظین شرکت مخابراتی افغان بیسیم و جناح دیگر آن محافظین منزل فرمانده پولیس غور است، یکتن از محافظین شرکت مخابراتی افغان بیسیم ذریعه شلیک گلوله کشته شده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *