مصرف کوکائین در پارلمان اروپا

براساس یک گزارش احتمال استفاده از کوکائین در مجلس عوام و مجلس اعیان پارلمان انگلیس به صورت سازمان یافته و مداوم وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، روز نامه ” سان ” نوشت: شماری از خبرنگاران این روزنامه که با لباس مبدل در پارلمان حضور دارند، در ۹ سرویس صحی مختلف در ساختمان مجلس انگلیس آثار کوکائین یافتند.
بر اساس این گزارش، آثار یافت شده نه تنها در ساختمان قدیمی پارلمان، بلکه در فاصله چندمتری دفاتر نمایندگان پارلمان نیز پیدا شده است و این در حالی است که به جز مسئولان، پای هیچکس دیگری به این اماکن نمی رسد.
نشریه سان افزود: آثار کوکائین همچنین در تشناب های مشترکی که ویژه استقبال از مهمانان و مشرف به رودخانه تایمز است نیز کشف شده.
 این روزنامه انگلیسی با استناد به یافته های خود، این احتمال را مطرح کرد که استفاده از کوکائین در مجلس عوام و مجلس اعیان پارلمان انگلیس به صورت سازمان یافته و مداوم انجام می گیرد و این اقدام مصرف کنندگان کوکائین در این مجالس، به نوعی به جان خریدن خطر محسوب می شود زیرا بازرسی در پارلمان انگلیس به همان اندازه دقیق و شدید است که در فرودگاه ها، به طوری که ۵۰۰ تن از نیروهای پولیس و انتظامات بازرسی در پارلمان را به عهده دارند.
 روزنامه سان با بیان اینکه تشناب های پارلمان به صورت منظم پاک می شوند، تأکید کرد که این مسئله بیانگر استفاده از این تشناب ها برای مصرف مواد مخدر تنها چند ساعت قبل از شستشوی آنهاست، خبرنگاران این نشریه که با لباس مبدل وارد پارلمان شده اند، از دستگاه کشف آثار کوکائین در تشناب ها و خشک کننده های دست در ده ها دستشویی پارلمان استفاده کردند، و این دستگاه ها که از دقتی ۹۵ درصدی برخوردارند و از سوی پولیس و سازمان گمرک انگلیس نیز مورد استفاده قرار می گیرند، ثابت کرد که در این تشناب ها از کوکائین استفاده شده است.
 نشریه سان تاکید کرد که خبرنگاران مخفی خود را پس از دریافت اخباری از منابع داخلی در پارلمان، راهی مجلس کرده است و آن ها در سه تشناب زنانه و سه تشناب مردانه در بار بیگانگان که محبوب ترین بار نزد نمایندگان است و همچنین بر روی یکی از تشناب های مجلس اعیان آثار کوکائین پیدا کردند.
در گزارش خبرنگاران مخفی این نشریه همچنین آمده است: در مناطق مخصوص نزدیک به دفاتر حزب محافظه کاران و همچنین حزب دموکرات های آزاد و در ساختمان پورتکیولس هاوس در نزدیکی مجلس نیز که دفاتر نمایندگان در آن قرار دارد، آثاری از کوکائین پیدا شد اما هیچ مدرکی دال بر استفاده نمایندگان از کوکائین وجود ندارد.
 سان، سپس به نقل از “داگلاس کارسویل”نماینده حزب محافظه کاران که حزب حاکم بر انگلیس است، نوشت: این افشاگری، از فساد در دموکراسی انگلیس پرده برداشت، این افشاگری، چند روز پس از افزایش حقوق نمایندگان انگلیسی به میزان ۷۵۰۰ لیره استرلینگ صورت گرفت که پرداختی سالانه به نمایندگان را سالانه به ۷۴ هزار لیره استرلینگ می رساند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *