مسیحیان کوریای جنوبی خواستار ممنوعیت ورود اسلام در این کشور شد

lgbt-protest-seoul-city-hallجمعیت مسیحیان کوریای جنوبی، خواستار ممنوعیت ورود اسلام در کنار ممنوعیت ورود همجنسگرایی به این کشور شدند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از ابنا، جمعیت مسیحیان کوریای جنوبی در اقدامی مغرضانه، و با شعار “حفاظت از خانواده”، خواستار جلوگیری از ورود اسلام در کنار ممنوعیت ورود همجنسگرایی به این کشور شدند.

این جمعیت با صدور بیانیه و راهپیمایی از دولت این کشور درخواست کردند، ورود و گسترش اسلام، در کنار ممنوعیت همجنسگرایی، ممنوع اعلام شود و آن را عامل تحکیم پایه های خانواده و حفاظت از آن، مطرح نمودند.

در این بیانیه چهار ماده ای، از جوانان کوریایی خواسته شده است که از همجنسگرایی دوری کنند تا جامعه از بیماری های خطرناکی همچون ایدز در امان بماند.

در بند دیگری از این بیانیه، اسلام یکی از عناصر از هم پاشیده شدن خانواده در کوریا معرفی شده است و از دولت این کشور خواسته شده تا از ورود و گسترش اسلام در این کشور، جلوگیری به عمل آید.

این بیانیه در حالی صادر شده است که چندی پیش، فروشگاه های زنجیره ای غذای حلال در کوریای جنوبی، از مسلمانان در دیگر کشورها که متقاضی کار در این فروشگاهها هستند، درخواست کرده بود تا به این کشور سفر کرده و در این فروشگاهها مشغول به کار شوند.

کارگران و کارمندان فروشگاه های محصولات غذایی حلال، باید مسلمان باشند، و از آنجا که در کوریای جنوبی متقاضی مسلمان کمی برای کار در این فروشگاهها وجود داشت، مسئولین این فروشگاه های زنجیره ای از مسلمانان در دیگر کشورها دعوت به همکاری نمودند، که جمعیت مسیحیان کوریا آن را تهدیدی برای خود قلمداد کرده و به صدور این بیانیه اقدام کردند.

Author

About Author