مرگ مشکوک سه شهروند چینی و یک افغان در کابل

خبرگزاری خاور میانه در کابل دریافته که سه شهروند چینی و یک شهر افغان روز گذشته (جمعه) در یک آپارتمان در مرکز شهر نو کابل کشته شده اند.

پولیس کابل کشته شدن این سه فرد چینی و یک افغان را تائید کرده اما در باره چگونگی کشته شدن آنها چیزی ابراز نظری نکرده است.

براساس یافته های خبرگزاری خاورمیانه، یک فرد ناشناس در تماس تیلفونی به پولبس کابل از کشته شدن یک نفر در داخل آپارتمان واقع شهر نو خبر داده اما زمانی پولیس در ساحه رفته آنها چهار جسد کشته شده را در داخل آپارتمان دیده اند.

پولیس کابل در باره چگونگی کشته شدن این افراد به رسانه ها چیزی نگفته و تحقیقات در این زمینه از سوی آنان آغاز شده است.

گفتنی است که سه جسد کشته شده اتباع کشور چین  یک مرد و دو زن می باشند و یک فرد افغان از محافظین آپارتمان است.

همچنین سفارت چین در کابل با نشر اعلامیه خبری گفته دو تن از شهروندان چینی که در این آپارتمان زندگی می کردند نیز در زمان رویداد از آپارتمان ناپدید شده اما یکی از آنها پس از بیست چهارساعت یافت شده و یکی از آنان مفقود است.

جسد ها برای تحقیقات بیشتر به مرکز طب عدلی انتقال داده شده و این رویداد اولین رویداد مشکوک است که بدون سرو صدا و شنیدن صدای گلوله در داخل یک آپارتمان از اتباع کشور خارجی به قتل می رسد.

این شهروندان چینی در این آپارتمان زندگی شبانه روزی داشته اند اما در باره فعالیت های آنان تا کنون مشخصا چیزی گفته نشده و از سویی هم گفته می شود این اتباع چینی برنامه های روسپی گیری داشته اند.

شهروندان چینی و بخصوص دختر خانم های که از کشورشان در کابل آمده اند معمولا کار شان روسپی گیری هستند طوریکه چند سال قبل وزارت امور داخله کشور چندین مهمان خانه آنها را که بیشتر کار های غیراخلاقی را می کردند، بسته کرده و چندین تن از دختر های چینی را بازداشت نموده و به کشور شان فرستاد.

اما این حرکت وزارت امور داخله کشور نتوانست کاملا از فعالیت های دختر خانم های چینی در شهر کابل جلوگیری نماید و شمار اندک از آنان هنوز در مرکز شهر وجوددارند و به همان کاری های غیر اخلاقی شان ادامه داده اند.

براساس یافته های خبرگزاری خاور میانه، شهروندان چینی نه تنها خودشان فعالیت های غیر اخلاقی را در شهر کابل داشته بلکه در کنار خویش شماری از دختر خانم های افغان را نیز بسوی فحشا کشانده و از آن بحیث یک منبع تجارت استفاده کرده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *