مراسم ختم قرآن کریم برای شهدای کابل در ارگ برگزارشد

مراسم ختم قرآن عظیم الشان و اتحاف دعا به روح شهدای رویداد های اخیر تروریستی در کشور با حضور سران حکومت وحدت ملی در مسجد جامع ارگ ریاست جمهوری برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، امروز شنبه (۲۰ جوزا) حکومت وحدت ملی به مناسبت حوادث خونین اخیر در شهر کابل ماتم ملی اعلام کرده بود و پرچم افغانستان در سراسر کشور و نمایندگی های سیاسی خارج از کشور به شکل نیمه افراشته در آمده بود.

در مراسم ختم قرآن کریم در مسجد ارگ ریاست جمهوری “رئیس جمهورغنی” و سایر اشتراک کنندگان به روح شهدای رویداد های اخیر تروریستی، صحتمندی مجروحین و تامین صلح و ثبات پایدار در کشور، اتحاف دعا کردند و برای خانواده های قربانیان این رویدادهای تروریستی، صبر و شکیبایی از درگاه خداوند (ج) تمنا نمودند.

در این مراسم بر علاوهء رئیس جمهورغنی، معاون دوم رئیس جمهور، رئیس اجرایی، حامد کرزی رئیس جمهور پیشین کشور، معاون اول ریاست اجرایی، لوی سارنوال، رئیس شورای سرتاسری علمای افغانستان و شماری از اعضای آن شورا، تعدادی از وزرا، محمد کریم خلیلی رئیس شورای عالی صلح و شماری از اعضای آن شورا، اعضای شورای عالی ستره محکمه، مشاورین رئیس جمهور، اعضای شورای ملی و جنرالان و منسوبین قوای مسلح و شخصیت های ملی و سیاسی کشور، اشتراک داشتند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *