مدرس دینی به اتهام اختطاف دو دختر بازداشت شد

موظفین ریاست امنیت ملی بغلان یک مدرس دینی که دو دختر خردسال را به قصد فروش از شهر کابل اختطاف کرده و میخواست به ولایت بغلان انتقال دهد، بازداشت کردند.

عبدالستار بارز والی بغلان به خبرگزاری خاورمیانه گفت که گلبدین نام دارد و باشنده ولسوالی خوست بغلان است که در یکی از مدارس دینی شهر کابل درس می خوانده است.

به گفته وی، این شخص با استفاده از نام ملای دینی وظیفه اختطاف دختران خردسن را داشته که پیش از این نیز ۴ دختر دیگر را اختطاف کرده بود.

والی بغلان اظهار داشت که این مدرس دینی به جرمش اعتراف کرده و گفته است که دو تن از دختران را که پیش از این اختطاف کرده بود به نکاح خود درآورده است.

14657675_990450407732093_424556698_n

همچنین این اختطافچی گفته است که دو دختر دیگر را در بدل ۱۷۰ و ۱۶۰ هزار افغانی به نکاح نزدیکانش در آورده است که سه تن این دختران باشنده گان ولسوالی خوست اند و یکتن دیگرشان باشنده ولایت بدخشان می باشد.

به گفته وی، قرار بود دو دختر تازه اختطاف شده را نیز در بدل ۱۸۰ هزار افغانی در ولسوالی خوست برای فردی بنام سمیر بفروش برساند که شام دیروز از سوی موظفین امنیت ملی بازداشت شده است.

وی علاوه کرد که در اختطاف این دختران دو تن دیگر که در مدرسه با او درس می خوانند؛ همکاری کرده اند.

اعضای خانواده این دختران از حکومت می خواهند؛ این فرد که بر علاوهء اینکه دست به اختطاف انسان زده و از جانب دیگر باعث خدشه دار کردن نام علمای دینی می گردد را به سنگین ترین جزا محکوم نماید.

این درحالیست که دو هفته پیش ریاست امنیت ملی بغلان پنج تن را به اتهام اختطاف یک طفل ۱۲ ساله از شهر پلخمری بازداشت کرده بود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *