محکومیت حبس ابد پسر مسعود بارزانی

Masrour-Barzani-picturesیک دادگاه ایتالیایی در ماه اکتبر سال ۲۰۱۲ منصور بارزانی پسر مسعود بارزانی از رهبران اقلیم کردستان عراق را به قتل عمد یک دختر ۱۹ساله و تجاوز به او، به حبس ابد محکوم کرد .

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، منصور بارزانی پسر مسعود بارزانی از رهبران اقلیم کردستان عراق عاشق یک دختر ۱۹ساله لبنانی شده است که با مخالفت خانواده دختر با ازدواج آن ها روبرو شده است . وی این دختر را از خانواده اش خواستگاری کرده بود اما مخالفت خانواده دختر، او را بر آن داشته که از آنها انتقام بگیرد.

منصور بارزانی پس از برقراری رابطه عاطفی و اغفال دختر مورد علاقه اش او را مورد تجاوز قرار داده است و به خاطر جلوگیری از شکایت احتمالی خانواده دختر از او و حفظ آبروی خانوادگی بارزانی ها تلاش کرده تا دختر لبنانی را خفه نماید، اما وقتی نتوانسته او را از این راه به قتل برساند، از ضربات چاقو استفاده کرده و آن دختر را به قتل رسانده است و برای از بین بردن آثار درگیری و تجاوز ، جسد او را آتش زده است.

مسعود بارزانی برای حل این جنایت در همان تاریخ یعنی اکتبر سال ۲۰۱۲ بصورت غیر منتظرانه وارد رم پایتخت ایتالیا شد تا با بررسی این پرونده و سرپوش گذاشتن بر روی یک رسوایی بزرگ دیگر برای خانوادش ماجرا را فیصله دهد .

Author

About Author