مانور رئیس جمهورغنی در شفاخانه های دولتی در کابل

محمد اشرف غن، رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان ناوقت شب گذشته به طور ناگهانی از شفاخانه‌های وزیر محمداکبر خان و صحت طفل دیدن کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، آقای غنی ضمن بررسی وضعیت عمومی شفاخانه‌ وزیر اکبرخان و صحت طفل اندراگاندی، از مریضان داخل بستر عیادت نموده و با مریض‌داران نیز دیدار کرد.

رئیس‌جمهور کشور ابتدا به شفاخانۀ وزیر محمداکبر خان رفت و از نزدیک خواست‌ها و پیشنهادات مریض‌داران را شنید و همچنان او از بخش‌های کاری شفاخانۀ دیدن نمود.

رئیس‌جمهور از وضعیت کاری، نظافت و مدیریت شفاخانۀ وزیر محمداکبر خان ابراز نارضایتی کرده، گفت که گزارش‌های درست از وضعیت شفاخانه ارائه می‌شود، در حالی‌که وضعیت از نزدیک رضایت‌بخش نیست.

رئیس‌جمهور کشور به مسوولین شفاخانۀ وزیر محمد اکبر خان دستور داد، تا ضمن رسیدگی به وضعیت مریضان و خواست‌های مریض‌داران، به‌زودترین فرصت در زمینۀ خدمات‌رسانی بهتر و نظافت شفاخانه توجه جدی نموده و تغییرات اساسی وارد نمایند.

همچنین رئیس‌جمهور غنی، به شفاخانۀ صحت طفل اندراگاندی رفت و از اطفال مریض داخل بسترعیادت کرد.

وی در خصوص وضعیت صحی مریضان از داکتران معالج جویای احوال گردید و به مسوولین جهت بهبود وضعیت صحی و رسیدگی بهتر به‌مریضان، هدایات لازم داد.

رئیس‌جمهور غنی از بخش‌های مختلف کاری شفاخانۀ  نیز دیدن کرد و از وضعیت خدمات رسانی به مریضان ابراز رضایت نمود.

او گفت نظر به اینکه ارائۀ خدمات در شفاخانۀ صحت طفل رضایت بخش است، مسوولین این شفاخانه تقدیر خواهند و باید کار مثبت شفاخانۀ مذکور الگوی به شفاخانه‌های کشور باشد.

رئیس‌جمهور همچنان در نشستی با داکتران و مسوولین شفاخانۀ صحت طفل، مشکلات و نیازمندی‌های این شفاخانه را مورد بررسی قرار داد.

در این نشست داکتران پیشنهاد نمودند تا کدرهای متخصص بیشتر جذب شود، بست‌های کاری ایزاد گردیده و در زمینۀ افزایش حق‌الامتیاز داکتران توجه صورت گیرد.

آقای غنی، مسوولان شفاخانۀ صحت طفل  را توظیف نمود تا کمبودات و نیازمندی‌های این شفاخانه را تشخیص نموده و با راه حل‌های مناسب به ریاست جمهوری بسپارند.

رئیس‌جمهور با تأکید گفت، ضمن اینکه تمرکز بیشتر حکومت روی امنیت خواهد بود، در زمینۀ بهبود وضعیت صحت و معارف نیز توجه جدی خواهد شد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *