لارنس دیویدسون : حق با رهبر انقلاب ایران است

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل ازمصاحبه ی  ” لارنس دیویدسون ”  با رسانه ها :

درباره غیرقابل اعتماد بودن به عنوان یک شریک و هم‌پیمان، به نظر من حضرت آیت‌الله خامنه‌ای کاملا درست می‌گویند؛ این که دولت امریکا و یا دولت باراک اوباما از سوی گروه‌های مختلف درون این کشور تحت فشارهای شدید سیاسی است برای این که با ایران همکاری نکند، احترام قائل نباشد و نگاه برابری که ایران به دنبال آن است را نداشته باشد. تمامی کشورها در اساس چنین خودبینی را دارند و بنابراین جای شگفتی نیست که امریکا به این روش عمل می‌کند.

همین یکی دو روز اخیر سه شخصیت جداگانه وجود داشتند که یک بار دیگر این قصه‌ای که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است و این که خطری برای صلح جهانی محسوب می‌شود را مطرح کردند و ما این‌ها را برای نخستین بار از زبان سامانتا پاور که نامزد نمایندگی امریکا در سازمان ملل شده است شنیده‌ایم.

می‌دانید که این چیزها یک خط مشخص بنیامین ناتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل است که در یک تلویزیون امریکایی ظاهر شد و مثل همین سخنان را گفت و جدیدترین آن‌ها که به این گروه پیوست مجاهدین (گروه تروریستی منافقین) هستند؛ که به تازگی از فهرست گروه‌های تروریستی امریکا خارج شده‌اند و آن‌ها نیز همین سخنان را می‌گویند.

بنابراین من فکر می‌کنم که بیشتر مردم در این جا می‌پندارند که این اخبار قدیمی شده‌اند؛ البته اگر اصلا به آن توجه کنند. اما اذهان امریکایی‌ها از طریق رسانه‌های هدایت شده یک بار دیگر مشوش شده و آشکارا می‌بینیم که دوباره ایران در سر تیتر خبرها قرار گرفته است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *