قدس کابوس وحشت برای اسرائیل

انتفاضه قدس .. 24 شهید و 1300 زخمیسخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که شهر قدس با توجه به جایگاهی که دارد، به کابوسی وحشت ناک برای اشغالگران اسرائیل تبدیل شده و تمامی معادلات آنان را بر هم زده است.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، حسام بدران، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تصریح کرد که شهر قدس و حومه آن همواره در خط مقدم نبرد با رژیم اسرائیل و شهرک‌نشینان تندرو یهودی بوده است و دشمن سخت‌ترین ضربات را در این منطقه خورده است. مبارزات فلسطینیان ساکن این شهر تأثیر بسزایی در پیشبرد انتفاضه داشته است.

بدران ساکنان قدس به ویژه جوانان را به ادامه مبارزه و شکستن حصار امنیتی رژیم اسرائیل فراخواند و بر اهمیت مقاومت جوانان قدس در جریان انتفاضه تأکید کرد و گفت که ساکنان قدس تاثیر زیادی در نابودی توان بازدارندگی دشمن داشتند.

حسام بدران اشاره کرد که شهادت ایمن عباسی اسیر آزاده فلسطینی در قدس اشغالی موجب گسترده دامنه انتفاضه و تشدید درگیری و رویارویی با اشغالگران خواهد شد و پاسخ کوبنده جوانان فلسطینی را در پی خواهد داشت.

بدران ضمن تمجید از فراخوان جوانان و گروه‌های فلسطینی برای گسترش دامنه انتفاضه علیه رژیم اسرائیل، اقدام شجاعانه جوانان ساکن قدس را که مانع از ربودن پیکر پاک شهید عباسی شدند، ستود.

Author

About Author