قدردانی رئیس جمهورفلسطین از دولت افغانستان

محمود عباس رئیس  دولت خودگردان فلسطین، با ارسال پیام عنوانی حامد کرزی، رئیس جمهورکشورمان از کمک پنجصد هزار دالری افغانستان به مردم مسلمان  فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، دولت افغانستان پس از حملات هوایی و زمینی اسرائیل در نوار غزه فلسطین که باعث شهادت صدها تن از شهروندان فلسطینی شده است مبلغ ۵۰۰ هزار دالر به غزه کمک کرد.

در همین حال رئیس جمهور فلسطین با ارسال پیام گفته است که بسیار خرسندم که به نمایندگی از مردم و دولت فلسطین سپاس و قدردانی صمیمانه خود را به حامدکرزی و مردم برادر افغانستان، به خاطر کمک سخاوتمندانه شان ابراز نمایم.

محمود عباس گفته که با استفاده از این فرصت بر روابط برادرانۀ دوام دار و عمیق، که دو کشور و مردم با هم برادر ما را به هم پیوند می دهند، تأکید می نمایم و از علاقۀ صمیمانۀ کرزی نسبت به هدف عادلانۀ، و حمایت قوی از مردم ما در همۀ نشست های منطقه یی و بین المللی، به منظور پایان دادن به اشغال اسراییل و تأسیس دولت فلسطینی با مرکزیت بیت المقدس، سپاس و قدر دانی می نمایم.

 برای جلالتمأب شما صحت کامل و خوشبختی مسئلت می نمایم؛ مطمئنم که روابط میان دو کشور و دو ملت ما بیش از این تقویت و گسترش خواهد یافت.

محمود عباس تاکید کرده به در گاه خداوند متعال دعا می کنم به ما توفیق عنایت فرماید که به زودی در مسجدالاقصی با هم نماز بخوانیم.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *